donderdag 12 juli 2012

I (L) Shopping. Bestelling Ebay. 9 juli.


Ik ging afgelopen maandag weer los op Ebay. Nieuwe verkoper gevonden die weer een geen verzendkosten rekende en nog eens hele leuke sieraden en stuff heeft. Heel vervelend weer. Vervelend voor mijn bankrekening wel te verstaan. Het mogen dan wel kleine prijsjes zijn, maar al die kleine prijsjes maken in totaal een gigantisch *lees: groter*  bedrag..

Wat ik heb besteld:



Hier begon het mee, een ring voor mijn broertje. Hij wil al heel lang een toffe heren ring. Dus bestelde voor hem.


Super schattig armbandje.



Geen idee of ik dit leuke kettinkje ooit ga dragen, maar kon het niet laten...



Ipod hoesje in de vorm van een cassettebandje :D

Op de foto's die op ebay staan zij altijd zwaar gefotoshopt, ben altijd weer benieuwd hoe snel deze spullen stuk gaan en hoe ze er uitzien in het echt.

Alles was onder de 2 dollar. Een gigantisch bedrag. 

1 opmerking: