dinsdag 10 juli 2012

Like 1. Bakken. En het opeten.


Ik ben gek op eten. Wie niet? Ieder geval de maandelijkse vreet kick maar helaas is dat wel vaker dan 1 keer per maand. Wat ik ook leuk vind naast het op eten van 'good' food is het maken van 'good' food! Sinds ik Laura Vitale haar youtube channel heb ontdekt ben ik fan. Haar uitleg is super en die dingen die ze maakt zijn echt fan-tas-tisch. Alles wat ze maakt zou ik ooit eens willen maken, alleen al om te weten hoe het smaakt. Natuurlijk heb ik al een aantal recepten geprobeerd, alleen faal ik best wel vaak..

     


Dit heb ik gemaakt. Ik kwijlde al bij het idee dat ik die heerlijke Brownies tot mij zou nemen maar helaas brandde het aan en smaakte het verbrand en veel te droog..


Nu z'n 2 á 3 keer gemaakt. 2 keer met volle melk in plaats van heavy Cream en 1 keer met heavy Cream maar helaas heb ik die niet kunnen proeven om dat die weer in de *kuch* heerlijke *kuch* Brownies zat. Op zich is het best lekker, en is een van de dingen die ik zeker vaker zou gaan maken.


Het enige nadeel is dat de inhoudsmaten in cups zijn en dat niet alle ingrediënten niet in Nederland te krijgen zijn. Dat maakt het niet heel gemakkelijk om de recepten goed te volgen naast dat ik dat ik een beetje *lees: heel erg* onhandig ben. 


Wat ik zeker nog wil maken:  


Hoop dat jullie lekker gaan weg kwijlen bij de heerlijke recepten van Laura en dat jullie op een vrije middag lekker gaan prutsen met 'all Purpose Flour' en 'baking soda' Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten